    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Armagedon.
    Date: Thu, 29 Sep 2011 09:14:45 +0200
    <j5hj6q$5ju$1@news.onet.pl> <j5hmnv$aod$1@inews.gazeta.pl>
    <j5hniq$d0a$1@inews.gazeta.pl> <j5hobq$evf$1@inews.gazeta.pl>
    <j5hpso$sg7$1@news.onet.pl> <j5uo67$85q$1@inews.gazeta.pl>
    <j5v286$clt$1@inews.gazeta.pl>
    <1n5t4id5k1arb$.103d4wsy0lqb.dlg@40tude.net> <j5vqcr$c8p$1@news.onet.pl>
    <k4g4o28ca7eu$.u9p5zu1yus8t$.dlg@40tude.net>
    <j5vsfo$69q$1@inews.gazeta.pl>
    <1t0duvsw1ncjf.1xgbv1pz4x8gp$.dlg@40tude.net>
    <j614li$fn1$1@inews.gazeta.pl>
    <1shb4etzk97un$.1u22nbkcy84l7.dlg@40tude.net>

    root wrote:

    > Dlaej nie kapuję bo trochę głupi jestem. Skoro jest tak jak piszesz to
    > dlaczego państwo z moich podatków buduje stadiony piłkarskie (bez bieżni)
    > i na dodatek ochrania na mój koszt prywatne imprezki PZPN?
    > To ja też tak chcę. Zajmę się ogrodnictwem. Czy nie byłbyś skłonny
    > zrekultywować mi terenu i dać trochę kasy na sadzonki?

    Ja jestem tak samo głupi jak Ty. Też nie rozumiem Wielkiej Mądrości Państwa.
    Tłumaczenie jest takie, ze to promocja państwa. Jedni wytrzymują inni takiej
    promocji nie wytrzymują. Politycy, jak dzieci, cieszą się bardzo gdy
    międzynarodowy związek piłkarski postanowi zarobić na ich terenie.
    Przypuszczam, ze rozmowa jest taka: "Chcielibyśmy na waszym terenie zarobić
    kilka mld$ na mistrzostwach Europy, ale musicie mieć stadiony. Wy zarobicie
    na handlu piwem i kotletami. Jak nie chcecie to imprezkę przeniesiemy do
    Niemiec" Politycy są wtedy tacy ważni, że sikają po nogach. Budują stadiony
    za Twoje. Tzn nie za Twoje. Za długi, które Ty i Twoi potomkowie s+płacą.