eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAwaria terminalaRe: Awaria terminala
  • Data: 2002-08-22 08:54:02
    Temat: Re: Awaria terminala
    Od: "Agadir" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Karol Żwiruk" <k...@z...pl> wrote in message news:ak0u9t$ig6$1@news.onet.pl...
    > Powiem Ci co ja zrobiłem jak miałem taką akcję. Zadzwoniłem z komórki do ich
    > Centrum Rozliczeniowego po czym przekazałem kasjerce telefon, wypukłą kartę
    > i poprosiłem o ustną autoryzację.
    > Nigdy wcześniej nie widziałem tak szeroko otwartych oczy jak tej kasjerki
    > wówczas.
    > autoryzację otrzymała, żelazkiem sczytała kartę i poszło jakoś ;-)
    > A gotówkę miałem cały czas przy sobie, zapłaciłem kartą. Dla zasady.
    >
    Ale żelazka tam nie mieli, a poza tym musiałeś dzwonić na własny koszt. Uważam, że to
    ich problem, jeżeli nie poinformują klienta wcześniej, więc nie powinien on dokładać.

    Agadir

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1