eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAwaria w ALIOR BANKRe: Awaria w ALIOR BANK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!new
    s.uzoreto.com!feeder.usenetexpress.com!tr1.eu1.usenetexpress.com!feeder1.feed.u
    senet.farm!feed.usenet.farm!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!
    peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-m
    edia.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostra
    da.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 20 Jul 2022 18:38:03 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.11.0
    Subject: Re: Awaria w ALIOR BANK
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <62d06762$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <62d0faa6$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <62d11601$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <62d18e67$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <62d1d239$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <62d252f9$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 67
    Message-ID: <62d82f6b$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.138.55
    X-Trace: 1658335083 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 487 83.27.138.55:64434
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4482
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:664050
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-07-19 o 16:34, Dawid Rutkowski pisze:
    > sobota, 16 lipca 2022 o 07:56:13 UTC+2 cef napisał(a):

    >> Nie dotarłem jeszcze do takiego etapu, żeby analiza wskazywała, że jedną
    >> KK citka,
    >> wypłacę bezkosztowo z bankomatu z rachunku oszczędnosciowego.
    >> To różne karty czy jedna?
    >
    > Nie no, jeszcze się taki w polskim banku nie urodził, co by tak jedną kartą, i to
    jeszcze automatycznie, dogodził.
    > Trzeba mieć i ROR z debetówką i KK.
    > Ale to nie problem, oba 100% bezkosztowe (jak weźmiesz KK MC motokarta).
    > Możesz zacząć od ROR w oddziale - obejdziesz wtedy xero dowodu

    Nie będę zakładał tylko po to, żeby mieć.
    Jak będą coś dawać w peomocji i będę tego potrzebował, to przemyślę.
    Jak będzie ROR, to faktycznie łatwiej o KK.

    >> Co ciekawe osoby takie 50+ a nie kojarzyłbym tak klientów tego banku.
    >
    > Hmm, a co, w aliorze tylko młodzi ninja z pokolenia synecka?
    > No, ci z pokolenia synecka to podrośli już pewnie, może nie na 50+, ale już nie
    tacy młodzi ;>
    > Cóż, jak ktoś do kasy idzie to raczej 50+ (choć to pewnie nic w porównaniu
    > z kolejkami emerytów w skarbonce czy żubrze - a przy wejściu bankomat przecież),
    chyba że po walutę.

    Ja akurat jestem 50+ i po walutę przyszedłem.
    Mimo wszystko nie spodziewałem się takich wiekowo klientów.
    To znaczy, że nie trzymają się Ci starsi kurczowo tych banków,
    które pamiętają od wieków.

    > Swoją drogą tak się w ogóle zastanawiam, kto sobie konto w aliorze zakłada, chyba
    nie mają
    > oddziałów po wsiach jak żubr czy skarbonka, a w miastach konkurencja przecież.
    > Oczywiście zawsze są jeszcze nabytki z przejęć. Może to tutaj te osoby 50+?
    > No bo przecież w aliorze nikt nie założy nawet konta "po rodzicach".

    Widać jakoś dotarli.
    Następnym razem jak zastanę taką kolejkę i będę musiał w niej czekać,
    to zapytam dlaczego tam konto założyli.



    >> Do tego dojdzie jeden klient z problemem i się zrobi godzina
    >
    > Ale jaki można mieć problem w kasie?

    Ja kiedyś w Raifim wypłacałem walutę i musieli zaktualizować dowód
    i system tego nie łykał, bo panienka chyba czegoś nie doklikała
    i czekałem chyba z kwadrans.
    Poza tym nie wiadomo czy wszyscy do kasy tylko.
    A jak chcieli coś opłacić, albo zmienić w swoich danych
    albo pożyczkę urchomić?

    >> przerzuciłem
    >> się na wypłatę z bankomatu w Niemczech.
    >> Wyjazd kilka razy w roku - wypłata trzema kartami. Tak na waciki, ale do
    >> większej
    >> kwoty w oddziale i tak musiałbyś się awizować, więc dodatkowo nie wtedy
    >> kiedy mi pasuje..
    >
    > OIDP awizowanie jest do odbioru przez dwa dni.

    Wyobraź sobie, że ostatnie 2-3 tygodnie to taki kalejdoskop
    wydarzeń w pracy i tych osobistych, że w tym Santanderze
    wylądowałem zupełnym przypadkiem, bo uznałem, że już muszę
    pozbyć się tokena a nie wiem kiedy drugi raz będę miał czas.
    Więc zaplanowanie czegoś z wyprzedzeniem nawet dwudniowym
    jest kłopotliwe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1