  • Data: 2014-10-12 09:20:18
    Temat: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-10 o 23:57, Chris94 pisze:

    > Zgadzam się że ta praktyka jest wkurzająca, ale to i tak jest mały pikuś
    > w stosunku do ING-u!
    > Oni jak zmieniają Regulaminy lub TOiP, to w ogóle blokują dostęp do
    > konta!
    > Logujesz się , a za każdym razem wyświetla się komunikat, ze błędny
    > login lub hasło! A na dole napis małymi literkami, ze jeśli ten
    > komunikat wyświetlił Ci się już pięć razy, to: KLIKNIJ TUTAJ.
    > Po kliknięciu otwiera się formatka, nakazująca zaznaczenie opcji, że
    > "zapoznałem się z Regulaminami, cennikami, tabelami opłat i prowizji,
> [...]

    Na wstępie napiszę, że jestem klientam ING od wielu lat i też nigdy nie
    miałem takiej sytuacji.
    Ale czytając co tu napisałeś i dopiero po screenshotach widać, że jest
    nieco inaczej niż to opisałeś.

    A wynika z nich to, że zablokowałeś sobie dostęp do ING Online i wymóg
    akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta
    (cobyś np nie krzyczał, że za odblokowanie dostępu np skasowali prowizję).

    Skoro Twoja żona miała to samo, to problem leży w klawiaturze ;)

    --
    Pete