eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGZ Optima - Przegina ze SpamemRe: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
    Date: Sun, 12 Oct 2014 09:20:18 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <m1da3h$rgr$1@node1.news.atman.pl>
    References: <m16214$bop$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <e...@4...com>
    <m19kod$s0q$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-70-170-253.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1413098417 28187 89.70.170.253 (12 Oct 2014 07:20:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Oct 2014 07:20:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.1.2
    In-Reply-To: <m19kod$s0q$1@opal.futuro.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606061
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-10 o 23:57, Chris94 pisze:
    > Dnia Thu, 09 Oct 2014 23:34:40 +0200, sunwick napisał(a):
    >
    >>> + maile codziennie
    >> dokladnie, i bzdurne - wejdz zaloguj sie i odczytaj poczte, jakby juz
    >> nie mogli napisac w tym mailu chociaz ogolnie czego dotyczy. a tak
    >> specjalnie trza sie logowac zeby o jakichs pierdolach poczytac!
    >
    > Zgadzam się że ta praktyka jest wkurzająca, ale to i tak jest mały pikuś
    > w stosunku do ING-u!
    > Oni jak zmieniają Regulaminy lub TOiP, to w ogóle blokują dostęp do
    > konta!
    > Logujesz się , a za każdym razem wyświetla się komunikat, ze błędny
    > login lub hasło! A na dole napis małymi literkami, ze jeśli ten
    > komunikat wyświetlił Ci się już pięć razy, to: KLIKNIJ TUTAJ.
    > Po kliknięciu otwiera się formatka, nakazująca zaznaczenie opcji, że
    > "zapoznałem się z Regulaminami, cennikami, tabelami opłat i prowizji,
    > oprocentowania i je akceptuję". Jak nie zaakceptuję to się nie zaloguję
    > na konto!
    > Jak dla mnie to jest szczyt bezczelności!
    >

    Na wstępie napiszę, że jestem klientam ING od wielu lat i też nigdy nie
    miałem takiej sytuacji.
    Ale czytając co tu napisałeś i dopiero po screenshotach widać, że jest
    nieco inaczej niż to opisałeś.

    A wynika z nich to, że zablokowałeś sobie dostęp do ING Online i wymóg
    akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta
    (cobyś np nie krzyczał, że za odblokowanie dostępu np skasowali prowizję).

    Skoro Twoja żona miała to samo, to problem leży w klawiaturze ;)

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1