eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGZ Optima - Przegina ze Spamem › Re: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
  • Data: 2014-10-12 00:31:38
    Temat: Re: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 11 Oct 2014 18:52:39 +0200, janek z pola napisał(a):

    > Czuję czarny PR. Mam konto w ING od mniej więcej połowy 2011 roku i aż do
    > dziś nie było takiej sytuacji, żebym musiał w serwisie bankowości
    > internetowej coś akceptować, żebym został zalogowany. No i dodam - może
    > trochę smutne, ale od tego czasu ciągle mam to samo hasło ^ ^

    A ja czuje oficjalny PR, opłacany przez bank!
    Bo ja jeszcze nic o tym nie wspominałem, że na trzecim z kolei ekranie
    jest żądanie zmiany hasła, a Ty już z góry napisałeś, ze nie musiałeś
    hasła zmieniać!
    Proszę bardzo, tutaj są screeny z dwóch pierwszych ekranów, o których
    pisałem:
    https://www.dropbox.com/sh/ou6qea6spkdomor/AAAyGiWdv
    YDcbED3wcLw1aIua?dl=0
    a tutaj są te dokumenty, które chcąc odzyskać dostęp do swojego konta w
    banku, musze wszystkie je przeczytać i potwierdzić, że je akceptuję:
    http://www.ingbank.pl/indywidualni/tabele-i-regulami
    ny/regulacje/umowy#2
    http://www.ingbank.pl/indywidualni/tabele-i-regulami
    ny/regulacje/toipy

    Screenu z trzeciego ekranu nie załączam, bo już dwa pierwsze tak mnie
    wkurwiły, że postanowiłem zrezygnować z usług tego banku. A jak wygląda
    trzeci ekran wiem stąd, że moja żona musiał przez to wszystko przejść,
    żeby móc zabrać kasę z tego banku.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1