  • Data: 2011-12-02 22:07:09
    Temat: Re: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: osa <o...@g...pl.ee> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-02 18:31, osa pisze:

    > 2. nie dotarł przelew wysłany dziś o 12 z mbanku (powinien wyjść II
    > sesją o 13.25) - nie załapał się na II i III sesję przychodzącą?

    Przelew się pojawił na pewno po 19... teraz próbowałem rozbić przelew
    między konta oszczędnościowe i... niby przyjmuje dyspozycję, ale nic się
    na saldach nie zmienia... przelewy między rachunkami własnymi w banku
    niby online... ale chyba jakieś offline bo nic się nie dzieje :(

    Jak tak dalej pójdzie to chyba zrezygnuję z tego konta :/ nie chciałem
    nic oprócz lokat u Czarneckiego ze względu na system transakcyjny, a
    okazuje się, że w optimie nie jest lepiej :(