  • Data: 2012-09-04 00:34:58
    Temat: Re: BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
    Od: eisenberg <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 września 2012 23:15:12 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:
    > "eisenberg"
    >

    > : Chodzi o płatności kartami w Żabce. Sam rozwijałeś ten wątek.
    >
    > : Płaciłem debetówkami w sierpniu i czekam na rezultat. Będzie po
    >
    > : zytywny, gdy albo nastąpi zniesienie opłaty za kartę,
    >

    > Nie 'albo, albo', lecz 'lub'?

    Słusznie - to koniunkcja a nie alternatywa

    > Opłaty za karty już pobrano -- jaki efekt?

    W Citi opłaty nie pobrano, koszt - 0,99 zł prowizji od transakcji zamiast 5 opłaty za
    kartę . W Avocado jeszcze nie wiem, pobierają 6-ego (ale zdziwiłbym się gdyby
    pobrali)

    > -=-
    >

    > Ponoć płacenie kartą w agencji PKO daje zły efekt.

    Wnioskuję, że nieopłacalne.