  • Data: 2011-12-05 22:30:08
    Temat: Re: BGŻOptima Digipass PIN
    Od: osa <o...@g...pl.ee> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-05 22:53, Damian News pisze:

    > A może wiesz jeszcze ile razy można się pomylić przy wpisywaniu PIN-u i
    > co potem.

    Nie mam pojęcia i mam nadzieję, że togo nie odkryję przypadkiem - tak
    jak przypadkiem wywołałem akcję zmiany pinu ;)

    Ale jak zablokujesz PIN to można go odblokować telefonicznie,
    przynajmniej tak napisali gdzieś na stronie optimy. Ale ja bym im tam
    nie wierzył... w systemie transakcyjnym napisali że są online, a nie są...