    Date: Fri, 29 Oct 2021 15:31:24 +0200
    Subject: Re: BLIK do platnosci internetowych - po co?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    W dniu 29.10.2021 o 14:23, J.F pisze:

    > Korzystales z tego charge back?
    > Bo ja raz, w mbanku, i kiepsko wyszlo.
    >
    > Ale ze kwota malutka, to nie naciskalem.

    Osobiscie nie musialem (na szczescie). Ale znam osoby, ktore korzystaly.
    Wszyscy dostali zwrot. Najlepiej mial to rozwiazane korporacyuny Amex,
    gdzie wystarczyl jeden telefon do biura. Ale to byly stare czasy, gdy
    sie jeszczae dostawalo wyciagi papierowe...

    > Pod warunkiem, ze sa stosowane.
    > A tu jakas wolna amerykanka wystepuje.
    > Allegro jakos samo obciaza.

    Ale tylko jak dodasz karte i ierwsze obciazenie przejdzie z kodem. I
    potem od czasu do czasu (moze to zalezy od wartosci zakupu?) pytaja o
    kod z banku.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu