    From: "Kosmita" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BOŚ - opłaty za wypłate w bankomatach innch banków
    Date: Tue, 11 Jul 2006 15:21:35 +0200

    > jezeli mimo wszystko nie jestes zadowolony z tego konta to napisz do
    banku,
    > ze nie chcesz z niego korzystac; w BOS istnieje zwykle, (bezplatne?)
    > konto a'vista (info od kumpla, ktory ma tam kredyt hipoteczny) z ktorego
    > mozesz splacac kredyt i po krzyku
    >
    > inna opcja to wyplacaj rzadziej wieksze kwoty i w ten sposob nie zalapiesz
    > sie na prowizje

    OK zacytuje Ci punkt z pamięci: Opłaty związane z obsługą kredytu pobierane
    będą z konta bankowego EKOKONTO nr srutututu prowadzonego przez BANK (czyli
    przez BOŚ).. Zmiana konta (typu czy nr) pociąga więc za sobą zmianę umowy
    kredytowej, za co jbobierana jest opłata.. więc przejście na konto vista
    wiąże się z zmianą umowy, dodatkowo warunkiem promocyjnego kredytu (1%
    prowizji bnku) było właśnie EKOKONTO.. żadne inne z ich oferty, więc nie
    wiem czy nie doszło by do zmiany oprocentowania kredytu, a to są już baardzo
    duże pieniądze.

    Sprawa druga biorąc kredyt miałem konto w innym banku do bankomatu którego
    miałem 10 minut piechotą, zlikwidowałem to konto tylko dlatego że BOŚ
    oferował co oferował.. a w mieście którym mieszkam ma ma dwa bankomaty na
    krzyż (tylko w odziałach banku).

    Sprawa trzecia, od czasu kiedy zostałem napadnięty i okradziony z portfela
    wypłacam pieniądze małymi porcjami.. czyli miesięcznie bankomat odwiedzam
    kilkanaście razy.. żona tak samo.. i nie zamierzam tego zmieniać... :)
    czyli nie okradnie mnie dres to bank.. fajnie