  • Data: 2004-09-21 14:44:17
    Temat: Re: BPH - KK za darmo cale zycie... jak to jest?
    Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic nie insynuuję - po prostu czytając Twój tekst nasunął mi się taki
    > wniosek. W grę wchodzą jeszcze firmy wykonujące dla BPH "złozone projekty"
    > ;-))))

    Nie zawsze wnioski, które nam się nasuwają okazują się prawdziwe... :)

    > Ktoś kto podejmuje decyzję może też zwrócić uwagę na aspekt wygody dla
    > klienta (co może spowodowac, że klient nie będzie utyskiwał, jak mu ktoś w
    > oddziale każe wypełnić stos druczków) i tym samym rozważyć, czy wkurzony
    > klient nie zmieni banku, nie naopowiada o nim znajomym paskudnych rzeczy
    > ;-))) i tym samym zysk banku ulegnie uszczupleniu ;-)) Oczywiście taki
    > "ktoś" może na taki drobiazg nie zwrócić uwagi ;-)

    Zgadza się - dlatego tak umiejętna jest ocena czynnika Z. Niemniej czasem -
    wbrew potocznemu sądowi klientów - koszt X jest zbyt wielki by pokusić sie o
    efektywność Z. Niektóre błahe sprawy są bardzo pracochłonne.
    Co nie zmienia faktu, że masz rację pisząc, że takie braki bywają także
    wynikiem zwykłego niedopatrzenia czy niechciejstwa.

    > O mRadę mbanku Ci chodzi? No to nie jest informacja tajna ani poufna -
    wręcz
    > przeciwnie. Poza tym zdaje się, że jakieś wybory sie na forum swego czasu
    > odbyły, nieprawdaż ;-) ? I tak się zastanawiam co to ma wspólnego z
    > niewypełnionymi płachtami w BPH.

    Ano to, że powinnaś wiedzieć, że wprowadzenie pewnych rzeczy to nie jest tak
    hop siup albo są zwyczajnie inne ważniejsze sprawy do wdrożenia. Tak to
    wygląda właśnie we wszystkich projektach IT. A już pisanie, że nie masz nic
    wspólnego z bankami (zawodowo) jest hmmmm.... (bez komentarza)

    > Którzy to informatycy decydują jaką funkcjonalnośc ma mieć system? Czyżby
    > ogon kręcił psem? To by wyjaśniało sprawę druków w BPH ;-)

    Przestaję Cię rozumieć. O co Ci właściwie chodzi? Wyjaśnij mi to klarownie.
    To nie informatycy decydują o funkcjonalności więc pisanie o tym, że to
    przez ich lenistwo czy debilizm świadczy o braku wiedzy. O tym pisałem. Ty o
    czym innym widocznie - ale to już nie moja wina.

    pzdr
    topjes