  • Data: 2005-05-09 14:44:57
    Temat: Re: BPH - alez mnie wkurzyli
    Od: Mariusz <m...@i...telenergo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisał(a):

    > Sorry, ale brałeś kredyt we frankach i nie dowiedziałeś się co to LIBOR? I
    > dlaczego niby prawnik miał Ci to wyjaśniać? Równie dobrze mogłes spytać
    > mleczarza :-) Ludzie nie przestają mnie zadziwiać - taka niefrasobliwośc
    > przy tak poważnej decyzji jak kred. hip.

    upsss, jak nic na zla grupe napisalem :)

    Pierwszy kredyt w zyciu, milion formalnosci, umowa nienegocjowalna,
    napisana w jezyku niekoniecznie dla wszystkich zrozumialym w liczbie
    kilkudziesieciu stron, kilka niezmiernie waznych zalacznikow, wszystko w
    umowie niezwykle istotne, przypisy drobnym druczkiem z mnostwem paragrafow.
    Naprade staralem sie zeby nic mi nie umknelo. LIBOR umkal i tyle. Ale to
    pewnie niefrasobliwosc moja :)