  • Data: 2007-05-04 19:01:58
    Temat: Re: BPH mnie wnerwia - czy oni tak mogą ??
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> napisał(a):

    > Dnia 2007-05-04 19:41, Krzysztofsf stwierdził, że:
    > kie
    >
    > Widzisz, chodzi tylko o to, że to nie jest wina banku.

    Ale rowniez nie autora posta.
    Mial pecha. Zbyt ufal. Pewno juz nie bedzie tak naiwny.

    Tak przy okazji - jak zamykalem kiedys konto w jednym banku, to odczekano 14 dni,
    czy nie splynie cos zaleglego i zamknieto - bylo to kilka lat temu nie sadze, zeby
    ten okres ulegl wydluzeniu.. Sadze rowniez, ze terminy o ktore pyta autor, sa
    zawarte w umowach pomiedzy firmami obslugujacymi terminale a bankami. Z tym, ze
    watpie, zeby podano je klientowi.

    Atakujacy usilnie staraja sie nie zauwazyc, ze piszacy nie skarzy sei, ze musial
    zaplacic, a na to, ze nie mogl wykonac zamierzonych platnosci, poniewaz zbyt
    zawierzyl danym banku. Sadze, ze nawet najbardziej modrzacy sie w tm watku, jesli
    przez 4-5 dni nie robia zadnych ruchow finansowych, zakladaja, ze maja wglad w
    faktyczny stan konta i nie oczekuja, ze ktos im dokszieguje cos z data wsteczna
    prawie sprzed 3 tygodni.