  • Data: 2012-07-18 08:59:47
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: Szymon <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-18 02:30, Waldek pisze:

    > Moglbys rozwinac ta mysl z "doczytaniem", bo cos nie trybie :)

    Jeśli zamkniesz konto przed upływem 12 miesięcy to musisz zapłacić 50zł.
    Zatem jeśli dadzą 300zł po 4 miesiącach i zamykasz to realnie uzyskasz
    210zł (9,99 prowadzenie + 50 zamknięcie). Z drugiej strony zostawiać na
    kolejne 8 m-cy by uniknąć tej opłaty to ok. 80zł za prowadzenie.
    Nieźle zdziwią się ci, którzy celują w 100zł promocji ;-) W moim
    przypadku w oddziale nie informowali o tych 50zł przy zamknięciu i jak
    znam życie to sporo osób nie ma tej świadomości.

    Szymon