eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - wniosek o KK (status dewizowy??) › Re: BPH - wniosek o KK (status dewizowy??)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Markus Sprungk <z...@c...cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - wniosek o KK (status dewizowy??)
    Supersedes: <cb3j8ztfwopv.19jdgmonp0azc$.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 10 Aug 2004 22:34:24 +0200
    Organization: Polska-Katowice
    Lines: 111
    Message-ID: <s...@4...net>
    References: <cfavcr$58s$1@achot.icm.edu.pl>
    <9s9ecxmfgsx7$.zw0mbc98793l$.dlg@40tude.net>
    <cfb6q0$f0n$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.48.245.221
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1092170065 17916 80.48.245.221 (10 Aug 2004 20:34:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Aug 2004 20:34:25 +0000 (UTC)
    X-User: msprungk
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.12.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:311429
    [ ukryj nagłówki ]

    Michal napisał(a):


    > Mam nadzieje, ze zartujesz? Cos nie tak?

    Nie żartuję. To cała historia. Może ktoś inny by się wkurzył maksymalnie,
    ale ja się z tego śmieję :))

    Postaram się to opowiedzieć w miarę chronologicznie

    1. Oglądam stronę BPH BPK i mój wzrok pada na kartę bursztynową. Chwila
    namysłu i wypełniam formularz
    2. Następnego dnia telefon z banku, że mój wniosek zyskał aprobatę i
    przyznano mi kartę z limitem 2000 zł. Bardzo mnie to ucieszyło bo raczej
    nie spodziewałem się, że ją dostanę (popytałem w cirka 8 bankach i każdy mi
    odmówił)
    3. Po 10 dniach widzę kartę w skrzynce. Pozostaje mi tylko udać się z
    zaświadczeniem o zatrudnieniu + dwoma dokumentami do oddziału po umowę i
    PIN
    4. Następnego dnia udaję się do oddziału. Pani, która zajmuje się tym
    tematem wprawdzie wie o co chodzi, ale nie przygotowała dokumentów
    5. Umawiamy się za 3 godziny
    6. Po około 5 godzinach telefon zapraszający mnie do oddziału
    7. Pojawiam się w przeciągu 15 minut bo na ulicę Damrota w Katowicach nie
    mam daleko
    8. Umowa wprawdzie jest gotowa, ale nie całkiem. Nie jest obecna
    kierowniczka, która musi to podpisać. Podpisuję więc co trzeba i umawiamy
    się, że wpadnę w poniedziałek jak już będzie kierowniczka (mamy piątek). Na
    szczęście PIN mam, więc mogę już używać karty
    9. Pytam jak wygląda sytuacja z dostepem do konta karty przez Internet.
    Słyszę, że nie jest to możliwe dla tych osób, które nie mają rachunku Sezam
    w BPH. Nieco zdziwiony przyjmuję to do wiadomości bo wiem, że taka opcja
    istnieje
    10. Po powrocie do pracy dzwonię na Infolinię i pytam jak to jest z tym
    dostepem. Jak przewidywałem taka opcja jest i konsultant jest zdziwiony, że
    mnie błędnie poinformowano. Pytam co mam zrobić by uaktywnić dostęp. Mam
    przejść do najbliższego oddziału
    11. Proszę więc o uaktywnienie dostępu przez telefon bym mógł się
    zorientować w sytuacji
    12. Telepin nadany, wszystko ustawione. Łączę się z Infolinią Kart by
    sprawdzić jak to działa. Ku mojemu zdziwieniu zgłasza się konsultant.
    Informuję, że wolałbym raczej serwis automatyczny bo chcę tylko
    przetestować działanie systemu. Słyszę, że nie jest to możliwe. Bank tak
    ustawił, że nie ma informacji automatycznej i za każdym razem muszę
    rozmawiać z człowiekiem. Dziwne
    12. Postanawiam przejść się do oddziału na Dyrekcyjną w Katowicach by
    zaktywować dostęp przez Internet
    13. Super sympatyczny pracownik orientuje się o o chodzi i przechodzi ze
    mną do stanowiska z terminalem komputerowym. Jak widzę jak odpala Internet
    Explorera i wchodzi na stronę BPH to stwierdzam, że to samo mogę sobie
    zrobić w pracy i nie muszę wystawać w Banku. Pracownik przyznaje mi rację
    13. Po powrocie do pracy wypełniam wniosek
    14. Za godzinkę dzwonię na Infolinię i pytam jak długo to może potrwać.
    Słyszę odpowiedź, że już gotowe. Mam po prostu udać się do oddziału i
    podpisać wniosek
    15. Udaję się powtórnie do oddziału na Dyrekcyjną. Pracownik drukuje sobie
    co trzeba i za chwilę podpisuję umowę o udostępnienie kanałów
    elektronicznych. Dobrze, że poczytałem trochę na ten temat i okazuje się,
    że trzeba sobie wygenerować jakieś klucze autoryzacyjne i do tego też
    trzeba mieć wydrukowane potwierdzenie
    16. Wszystko podpisane, słyszę, że najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj
    będzie dostęp
    17. W sobotę jak dostępu nie było tak nie ma. W poniedziałek (hurra!!!!)
    mogę się już zalogować do konta, ale nie widzę żadnej karty!

    Piszę więc z poziomu systemu transakcyjnego maila do obsługi z prośbą o
    wyjaśnienie

    18. W poniedziałek mail zwrotny z informacją, że karta będzie widoczna
    dopiero po 3 dniach. Szkoda, że nikt mi tego nie powiedział
    19. Dzwonię na Infolinię Kartową by sprawdzić co się dzieje z kartą. Małe
    zaskoczenie. Konsultant twierdzi, że nie mam dostępu przez telefon. Robię
    duże oczy i dobrotliwie informuję gościa, że mam dostęp bo przecież
    ustalałem wcześniej Telepin zabezpieczający. Konsultant równie dobrotliwie
    informuje mnie, że jak zaktywuję dostęp przez Internet to dostęp przez
    Telefon ulega wyłączeniu. Fajne, nie? :)
    20. Uaktywniam dostęp przez Telefon
    21. Około czwartku wreszcie widzę swoją kartę w systemie. Ustawiam opcje,
    powiadomienia.....oooo!!! Jest powiadamianie przez SMS i email, tylko nie
    działa. Ustawiłem jako numer email mój numer komórki w Plusie w formacie
    +...@t...plusgsm.pl

    Nie ma żadnych powiadomień

    OK. Niech im będzie

    Widzę, że jest możliwość wysyłania sms-ów do banku pod numer 3366. Zwrotnie
    dostaje się informacje o stanie karty itd

    Oczywiście nie działa pomimo uaktywnienia kanału. Czyżbym musiał znowu
    drałować do oddziału i coś podpisywać? Tylko pytanie jakie teraz kanały się
    automatycznie wyłączą? Może ten Internetowy? Zostawiam ten temat bo nie
    chcę ryzykować.

    To tak mniej więcej wyglądało. Przynajmniej się trochę pośmiałem :)))


    > Rezydent to dla mnie obywatel innego kraju przebywajacy w Polsce.

    Nie. Rezydent to obywatel danego kraju w nim mieszkający






    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*
    *UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1