  • Data: 2002-01-29 19:00:36
    Temat: Re: BSK- karta maestro przedpłacona
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1d26.00000fbb.3c5677b5@newsgate.onet.pl...

    > Cieszę się, że nie tylko ja widzę zalety tej karty.
    >
    > Na rok koszt karty wynosi 5pln wobec 3*12+10=46pln za utrzymywanie ROR-u.
    > Dodatkowo przy ROR-ze musisz płacić za wypłatę w okienku, a przy karcie masz to
    > za friko.
    >

    > Piotrek

    No, tylko że gdzieś ten ROR trzeba mieć, a gdziekolwiek będzie, to nawet jeśli
    koszty będzie generował zdecydownie mniejsze niż odpowiedni ROR w Śląskim, to będzie
    mniej funkcjonalny. Więc zawsze będzie to wybór gorszego za mniej. Ot na przykład ROR
    w Śląskim vs. eKonto: każde potwierdzenie transakcji w tym drugim kosztuje. W tym
    pierwszym mam je bez niczyjej łaski, do wszystkich transakcji.
    A i tak pozostaje jeszcze problem: ile załadować, żeby nie wszystko na raz, a
    jednak wystarczyło i na sytuację awaryjną.
    Zresztą co mi tam: wszystkie te Maestro i Electrony to i tak tylko gadżety do
    bankomatu, kiedy w kieszeni jest KK VC. Szkoda tylko, że minimalna prowizja za limit
    zadłużenia w BSK wzrosła do 50 zł.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl