    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK wstrzymuje sprzedaż kart przedpłaconych
    Date: Thu, 19 Nov 2015 12:23:31 +0100
    <n25ita$1n3$1@sunflower.man.poznan.pl> <n25j3l$t50$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n27sni$v3h$1@speranza.aioe.org>
    <n2c76j$t0$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <564a128d$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n2g9c4$452$1@node2.news.atman.pl>
    <564c5b85$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2hmbf$t4c$1@node1.news.atman.pl>
    <n2hoht$9ag$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <564c68a2$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>

    news:564c68a2$0$22837$65785112@news.neostrada.pl...

    > Co najmniej watpie. I co by mialy wykryc ?

    Też wątpię, ale wiesz, byli tacy, co wątpili, że jest jakakolwiek szansa
    ataku na Enigmę wojskową i w związku z tym nie próbowali, a znaleźli się
    tacy co nie wiedzieli, że się nie da :).

    Co wykryć?
    Założenie, że rejestracja numerów rejestracyjnych na prawie każdej ulicy.
    Po każdym ataku analiza wstecz (kilka miesięcy) zachowania terrorystów,
    analiza ruchu ich samochodów (lub wynajmowanych) i próba stworzenia jakiegoś
    wzorca. Może się okaże że podobne częstotliwości przemieszczeń, trasy itp.
    odbywa tylko 0,01% wszystkich samochodów w mieście.
    Podejrzewam, że ruch samochodu którym ktoś dojeżdża do pracy i co jakiś czas
    pojedzie do znajomych będzie miał kompletnie inną charakterystykę niż
    samochodów terrorystów.

    > Jesli juz, to przydatne sa zapisy z wielu kamer - mozna zobaczyc co
    > wybuchlo, kto zostawil samochod czy pakunek, przesledzic skad przyjechal,
    > a przy duzej ilosci lub rozpoznawaniu twarzy - nawet co robil przez
    > poprzednie dni.
    >
    > Tylko co dalej - aresztowac mieszkancow dwoch blokow, bo miedzy nimi
    > zaparkowal terrorysta i potrzymac az sie przyznaja ?

    Chodzi mi o wykrycie przygotowań do kolejnych ataków na podstawie analizy
    przygotowań do danego ataku. Skoro zapobiegli iluś tam to materiału do
    analizy byłoby więcej a nie tylko z udanego ataku.

    > Czy tylko rewizje wszystkim zrobic ?
    > To sie moze skonczyc tak, ze obywatele nakaza zlikwidowac wszystkie kamery
    > :-)

    Zakładałem, że obywatele nie byliby w żaden sposób nękani.

    > Choc oczywiscie jakby tak zamontowac kamery w kazdej bramie, to by
    > wystarczylo tylko do bramy sie ograniczyc, w kazdym korytarzu to juz do
    > mieszkania, a jakby tak jeszcze w kazdym mieszkaniu zamontowac, to by
    > mozna sprawdzic po co przyszedl i o czym rozmawiali, co by zaoszczedzilo
    > mieszkancom aresztu, wiec kamery dobre sa :-P

    Cały czas myślisz o wykryciu z kim dana grupa się kontaktowała, a ja o
    wykryciu innej, kompletnie niezależnej grupy o której służby jeszcze nic nie
    wiedzą. Zakładam, groźne są tylko te grupy, o których służby nie wiedzą.
    P.G.