    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK wstrzymuje sprzedaż kart przedpłaconych
    Date: Thu, 19 Nov 2015 14:19:09 +0100
    <n25ita$1n3$1@sunflower.man.poznan.pl> <n25j3l$t50$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n27sni$v3h$1@speranza.aioe.org>
    <n2c76j$t0$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <564a128d$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n2g9c4$452$1@node2.news.atman.pl>
    <564c5b85$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2hmbf$t4c$1@node1.news.atman.pl>
    <n2hoht$9ag$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <564c68a2$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2kbfb$8sg$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <n2ked1$1is$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:n2ked1$1is$1@node2.news.atman.pl...

    > Jak i kolejnych 30% kierowców - młodych ludzi mających jakieś życie
    > towarzyskie :-D

    Na początku napisałem, że ciekaw jestem, czy jest jakaś prawidłowość
    poruszania się samochodem przy przygotowywaniu zamachu dająca się odróżnić
    od aktywności innych ludzi. Potem wskazałem, że jak chodzi o dojazdy do
    pracy to ich odmienność wydaje się być oczywista.

    Twoją wypowiedź rozumiem jakbyś wykluczał możliwość odróżnienia takich
    przygotowań od normalnego życia towarzyskiego młodych ludzi.
    Przyjmujesz, że się nie da. Mi się wydaje, że może się nie dać, ale może
    znajdzie się ktoś, kto nie będzie wiedział, że się nie da.
    Dlatego zacząłem od ciekaw jestem...

    > Ha, ha, ha.

    Czasem coś trzeba napisać, aby rozweselić czytających :).
    P.G.