    From: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK chyłkiem wprowadza ubezpieczenia do kart
    Date: Sun, 4 Apr 2004 15:34:26 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@ags105.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    news:6nbl601jjm4itd1lg8qililim133skg6mi@4ax.com...
> [...]
    To ja mam takie pytanie. Wyobrazmy sobie taka sytuacje. IKEA przysyla mi do
    domu ulotke reklamowa produktow, ktore sprzedaja. Jesli teraz nie odpisze
    im, ze nie chce kupic zadnego towaru, to bede musial kupic wszystkie meble,
    ktore mi IKEA przysle, czy tak? Czyli musialbym napisac im, ze NIE CHCE l
    SZAFY, NIE CHCE KRZESLA, NIE CHCE STOLU, LOZKA, WIESZAKOW, DYWANOW, ITD ITD
    WYMIENIAJAC WSZYSTKIE PRODUKTY ZAMIESZCZONE W ULOTCE REKLAMOWEJ ;-)

    To chyba bylaby jakas paranoja. A przeciez IKEA moglaby zalozyc (w mysle
    tego co zrobil BZWBK), ze jesli wyraznie nie zrezygnowalem z zakupu, to
    znaczy ze wyrazam zgode na kupno tego wszystkiego hehe.

    Malin

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423