  • Data: 2008-01-31 12:33:24
    Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
    Od: "gg" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fnsdqt$2v1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ale wylewanie zali ze samemu sie nie przeczytalo i zrezygnowalo ze
    > *WSZYSTKICH* uslug/umow ktore z bankiem podpisales jest smieszne.

    nie wylewam tu swoich żali tylko ostrzegam innych przed irracjonalnymi
    działaniami tego parabanku. Jeżeli jesteś z ich usług zadowolony tzn, że
    wystraczy Ci tak niski poziom obsługi (za dość wygórowaną opłatę) i ja nie
    będę Cię przekonywał żebyś zmienił bank. Poza tym prawdopodobnie nie
    załatwiałeś w nim ostatnimi czasy nic osobiście, skoro masz tak dobre o nim
    zdanie.

    Po prostu dobrze jest zawczasu dowiedzieć się na co idą pieniądze z prowizji
    za prowadzenie konta. I napisałem to w trosce o przyszłych klientów tego
    banku.

    BTW: rozumiem, że moje założenie, że bank będzie działał zgodnie z zasadami
    logiki i po rozwiązaniu umowy na korzystanie z ich produktów, nie będzie
    mnie więcej nękał nie jest dla Ciebie oczywiste. Dla mnie było...

    Jednak zasady logiki w tym banku nie działają - zresztą nie raz się o tym
    przekonałem.

    Raz pobrano ze mnie podwójną opłatę za przelew zlecony w okienku 2x5zł
    ponieważ zażyczyłem sobie wydanie potwierdzenia (jednej z kopii które się
    kalkują przy wypisywaniu zlecenia przelewu). Kwota nie była warta mojego
    czasu.by udowodnić pani kasjerce kto ma rację.

    No ale niektórym takie rzeczy pewnie nie przeszkadzają...

    --
    pozdrawiam
    P.