  • Data: 2010-01-22 15:27:47
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł" news:hjcg03$n8q$1@atlantis.news.neostrada.pl

    konta?

> [...]
    > dopiero po kilkunastu minutach gmerania w systemie i telefonie na helpdesk
    > pani dotarla do jakiejs tajnej zakladki z drugim poprawnym ujemnym saldem.
    > faktycznie z pustego konta ktore mialem pobrala sie oplata za ubezpiecznie
    > karty, tylko ja nadal widzialem 0, a w czelusciach systemu byl minus.
    > zaplacilem w kasie te 8 zlotych z groszami, wypelnilem specjalny druczek
    > zamkniecia z pierdyliardem numerkow (bo pani/system nie umie takiego
    > druczka wydrukowac i sie trzeba jebac recznie na samokopiujacym papierku)
    > i juz 3 miesiace pozniej konto zostalo zamkniete. amen.

    Też będę zamykał walutowe w BZ WBK, po tym co tutaj napisałeś dochodzę do
    wniosku, że najrozsądniej będzie zostawić na nim do dnia otwarcia
    równowartości 50 bądź 100 euro (równa kwota) aby w dniu zamknięcia ją sobie
    odebrać w kasie.

    Czytam wasze posty i dochodzę do wniosku, że coraz gorzej się dzieje w
    bekającym W.