  • Data: 2010-01-22 15:22:18
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Valdi" hja8cr$rpe$...@n...interia.pl

    > A te ,,bardziej skomplikowane operacje'' to na przykład zamknięcie konta?

    dokladnie, jak zamykalem tam konto walutowe na ktorym od kilku miesiecy
    mialem dokladnie 0 EUR, to sie pojawil problem, bo "system" nie pozwolil
    pani zamknac ze wzgledu na ujemne saldo, ktorego nie bylo widac.
    dopiero po kilkunastu minutach gmerania w systemie i telefonie na helpdesk
    pani dotarla do jakiejs tajnej zakladki z drugim poprawnym ujemnym saldem.
    faktycznie z pustego konta ktore mialem pobrala sie oplata za ubezpiecznie
    karty, tylko ja nadal widzialem 0, a w czelusciach systemu byl minus.
    zaplacilem w kasie te 8 zlotych z groszami, wypelnilem specjalny druczek
    zamkniecia z pierdyliardem numerkow (bo pani/system nie umie takiego
    druczka wydrukowac i sie trzeba jebac recznie na samokopiujacym papierku)
    i juz 3 miesiace pozniej konto zostalo zamkniete. amen.