  • Data: 2010-01-22 15:30:01
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi" news:hjcejo$7mc$1@news.interia.pl

    > Też będę zamykał walutowe w BZ WBK, po tym co tutaj napisałeś dochodzę do
    > wniosku, że najrozsądniej będzie zostawić na nim do dnia otwarcia
    > równowartości 50 bądź 100 euro (równa kwota) aby w dniu zamknięcia ją
    sobie
    > odebrać w kasie.

    I jeszcze jedna kwestia - czy pełnomocnik do rachunku jest potrzeby w
    trakcie zamykania konta? :)
    Po przeczytaniu wypowiedzi niektórych użytkowników dochodzę do wniosku, że u
    zielonych wszystko jest możliwe.

    PS.
    Ich właścicielem jest AIB - czy ktoś może mi powiedzieć czemu w oddziałach
    nie można wprowadzić choć namiastki tej obsługi z jaką spotyka się klient w
    Irlandii? :)