eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK traktuje ludzi jak przestepcówRe: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Date: Fri, 22 Jan 2010 16:30:01 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <hjcenv$7sr$1@news.interia.pl>
    References: <hj9pkg$gve$1@inews.gazeta.pl> <hja8fv$s9v$2@inews.gazeta.pl>
    <hja8cr$rpe$1@news.interia.pl> <hjbq3p$bjc$1@inews.gazeta.pl>
    <hjcg03$n8q$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hjcejo$7mc$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: dbw90.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1264172608 8091 83.23.48.90 (22 Jan 2010 15:03:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Jan 2010 15:03:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1983
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1983
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:516238
    [ ukryj nagłówki ]

    "Valdi" news:hjcejo$7mc$1@news.interia.pl

    > Też będę zamykał walutowe w BZ WBK, po tym co tutaj napisałeś dochodzę do
    > wniosku, że najrozsądniej będzie zostawić na nim do dnia otwarcia
    > równowartości 50 bądź 100 euro (równa kwota) aby w dniu zamknięcia ją
    sobie
    > odebrać w kasie.

    I jeszcze jedna kwestia - czy pełnomocnik do rachunku jest potrzeby w
    trakcie zamykania konta? :)
    Po przeczytaniu wypowiedzi niektórych użytkowników dochodzę do wniosku, że u
    zielonych wszystko jest możliwe.

    PS.
    Ich właścicielem jest AIB - czy ktoś może mi powiedzieć czemu w oddziałach
    nie można wprowadzić choć namiastki tej obsługi z jaką spotyka się klient w
    Irlandii? :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1