  • Data: 2010-06-16 12:33:57
    Temat: Re: BZWBK - zawracanie dupy
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba są jakieś dyrektywy UE w zakresie zawracania dupy, bo zauważyłem,
    > że ostatnimi czasy wiele banków tak czyni -- najpierw coś proponują,
    > obiecują, serdecznie zapraszają i zapewniają, a później okazuje się,
    > że jednak nic z tego -- a czas (czas to pieniądz? czas to życie!!!)

    Bo chodzi o to, żebyś poświęcił X godzin Twojego czasu na myślenie o
    banku Y, wtedy wzrośnie Ci "świadomość marki", zwiążesz się emocjonalnie
    itd. Techniki marketingowe, Panie. I to za koszt jednego tf/mejla od
    łba, plus oczywiście honorarium dla ch.ja, który to wymyslił.

    > IMO powinno się karać banki ,,zawracające klientom dupę''. :)
    > Jakby nie było -- okradają klientów z czasu!!!!
    Oczywiście. Każde takie z.d. traktuję jako spam.

    Jeśli usługa jest atrakcyjna, to znajdę jej opis tutaj (jeśli to usługa
    bankowa), albo sam do niej trafię. Jeśli ktoś do mnie dzwoni/mejla żeby
    mi coś zaproponować, to na 99.99% chce mnie wyruchać. To się sprawdza. W
    99.99%, a tę resztę pal licho. Wolałbym grać w totolotka.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy