  • Data: 2010-06-16 12:43:57
    Temat: Re: BZWBK - zawracanie dupy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Młotkowy" hvagbm$hvf$...@n...onet.pl

    > Bo chodzi o to, żebyś poświęcił X godzin Twojego czasu na myślenie o banku Y, wtedy
    wzrośnie Ci "świadomość marki", zwiążesz się
    > emocjonalnie

    Oj -- tak!!! Ale to nie będą emocje ,,pozytywne''. :)

    > itd. Techniki marketingowe, Panie. I to za koszt jednego tf/mejla od łba, plus
    oczywiście honorarium dla ch.ja, który to wymyslił.

    > Oczywiście. Każde takie z.d. traktuję jako spam.

    Po co banki wydają szmal na reklamy, skoro nie mają nic
    ciekawego do zaoferowania swoim klientom poza kawą
    i ciepłym (?cierpkim?) słowem? :)

    > Jeśli usługa jest atrakcyjna, to znajdę jej opis tutaj (jeśli to usługa bankowa),
    albo sam do niej trafię. Jeśli ktoś do mnie
    > dzwoni/mejla żeby mi coś zaproponować, to na 99.99% chce mnie wyruchać. To się
    sprawdza. W 99.99%, a tę resztę pal licho. Wolałbym
    > grać w totolotka.

    Trochę racji w tym jest. Jedno losowanie w Totka trwa krócej niż wizyta
    w banku i kosztuje mniej niż przyjazd + powrót z banku. :) No... I jest
    jakaś niezerowa szansa na wygraną, której w banku jakby ;) brakuje. :)

    Ale mnie potrzebne są karty kredytowe, nie wygrane w Totka. :)
    Szmalu mam chwilowo za dużo. :) Gdyby moi dłużnicy oddali mi to,
    są mi winni -- byłbym bogaty!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'