eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - zawracanie dupyRe: BZWBK - zawracanie dupy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Młotkowy <n...@...co.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK - zawracanie dupy
    Date: Wed, 16 Jun 2010 14:33:57 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <hvagbm$hvf$1@news.onet.pl>
    References: <4c188b0c$0$17089$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvag1m$2sf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1276691638 18415 83.238.170.2 (16 Jun 2010 12:33:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jun 2010 12:33:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    In-Reply-To: <hvag1m$2sf$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100616-0, 2010-06-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:529845
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-06-16 14:28, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Chyba są jakieś dyrektywy UE w zakresie zawracania dupy, bo zauważyłem,
    > że ostatnimi czasy wiele banków tak czyni -- najpierw coś proponują,
    > obiecują, serdecznie zapraszają i zapewniają, a później okazuje się,
    > że jednak nic z tego -- a czas (czas to pieniądz? czas to życie!!!)

    Bo chodzi o to, żebyś poświęcił X godzin Twojego czasu na myślenie o
    banku Y, wtedy wzrośnie Ci "świadomość marki", zwiążesz się emocjonalnie
    itd. Techniki marketingowe, Panie. I to za koszt jednego tf/mejla od
    łba, plus oczywiście honorarium dla ch.ja, który to wymyslił.

    > IMO powinno się karać banki ,,zawracające klientom dupę''. :)
    > Jakby nie było -- okradają klientów z czasu!!!!
    Oczywiście. Każde takie z.d. traktuję jako spam.

    Jeśli usługa jest atrakcyjna, to znajdę jej opis tutaj (jeśli to usługa
    bankowa), albo sam do niej trafię. Jeśli ktoś do mnie dzwoni/mejla żeby
    mi coś zaproponować, to na 99.99% chce mnie wyruchać. To się sprawdza. W
    99.99%, a tę resztę pal licho. Wolałbym grać w totolotka.


    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1