eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - zawracanie dupyRe: BZWBK - zawracanie dupy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK - zawracanie dupy
    Date: Wed, 16 Jun 2010 14:43:57 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 38
    Message-ID: <hvaguu$6g6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4c188b0c$0$17089$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvag1m$2sf$1@inews.gazeta.pl> <hvagbm$hvf$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 84-234-42-209.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1276692257 6662 84.234.42.209 (16 Jun 2010 12:44:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jun 2010 12:44:17 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:529847
    [ ukryj nagłówki ]


    "Młotkowy" hvagbm$hvf$...@n...onet.pl

    > Bo chodzi o to, żebyś poświęcił X godzin Twojego czasu na myślenie o banku Y, wtedy
    wzrośnie Ci "świadomość marki", zwiążesz się
    > emocjonalnie

    Oj -- tak!!! Ale to nie będą emocje ,,pozytywne''. :)

    > itd. Techniki marketingowe, Panie. I to za koszt jednego tf/mejla od łba, plus
    oczywiście honorarium dla ch.ja, który to wymyslił.

    >> IMO powinno się karać banki ,,zawracające klientom dupę''. :)
    >> Jakby nie było -- okradają klientów z czasu!!!!

    > Oczywiście. Każde takie z.d. traktuję jako spam.

    Po co banki wydają szmal na reklamy, skoro nie mają nic
    ciekawego do zaoferowania swoim klientom poza kawą
    i ciepłym (?cierpkim?) słowem? :)

    > Jeśli usługa jest atrakcyjna, to znajdę jej opis tutaj (jeśli to usługa bankowa),
    albo sam do niej trafię. Jeśli ktoś do mnie
    > dzwoni/mejla żeby mi coś zaproponować, to na 99.99% chce mnie wyruchać. To się
    sprawdza. W 99.99%, a tę resztę pal licho. Wolałbym
    > grać w totolotka.

    Trochę racji w tym jest. Jedno losowanie w Totka trwa krócej niż wizyta
    w banku i kosztuje mniej niż przyjazd + powrót z banku. :) No... I jest
    jakaś niezerowa szansa na wygraną, której w banku jakby ;) brakuje. :)


    Ale mnie potrzebne są karty kredytowe, nie wygrane w Totka. :)
    Szmalu mam chwilowo za dużo. :) Gdyby moi dłużnicy oddali mi to,
    są mi winni -- byłbym bogaty!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1