  • Data: 2008-01-26 22:22:30
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Gostecka" <d...@e...pl> wrote in message
    news:fn2vff$ur$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > widzę że jesteś uprzedzony do BZ WBK

    Droga kolezanko, wracajac do naszej dyskusji.
    We czwartek podpisalem umowe na dostep przez kanaly elektroniczne do
    mojego nowego konto24.pl. Wszystko, co trzeba bylo podpisalem, na umowie
    byl nowy NIK (mimo, ze konsultantka, ktora zadzwonila aby potwierdzic moj
    wniosek twierdzila, ze nowe konto podepnie sie pod aktualna NIK, gdzie mam
    inne konto i token itd.). Niestety, na umowie widnial zupelnie nowy NIK
    wziety z sufitu...

    Trudno, przewalczylem i to. Mialem wolne przedpoludnie, wiec pogonilem
    obsluge oddzialu, aby podpiela mi to konto pod moj aktualny NIK. Po
    kilkunastu minutach nierwowych telefonow i przygladania sie na moj profil
    w systemie informatycznym -- udalo sie.

    A teraz, do dzis nie moge wykonywac przelewow z tego konta. Po zalogowaniu
    sie pod moj NIK widze to konto, ale nie moge z niego zrobic przelewu, ani
    nie moge skorzystac z opcji "Przelewy pomiedzy wlasnymi rachunkami", bo
    pisze mi, ze musze miec co najmniej dwa rachunki. A wlasnie mam dwa
    rachunki, tylko system tego nie widzi.

    Powiedz mi moja droga, na pewno to wiesz, bo to pewnie prosta sprawa, czy:

    1. osoba malo kompetentna podpisywala ze mna umowe i nie zaznaczyla, ze
    mam miec mozliwosc wykonywania przelewow przez net (podpisalem wlasciwa do
    tego umowe).

    czy tez:

    2. BZWBK to bank, gdzie aby zalozyc dzialajace konto trzeba sie minimum
    dwa razy pojawic w oddziale, bo nigdy za pierwszym razem sie nie udaje?

    A moze jest jakas trzecia odpowiedz...?
    Jestem pewien, ze grupowicze tez czekaja na rozwiazanie tej zagadki, a
    wiec prosze, scena dla Gosteckiej.