  • Data: 2010-03-15 15:56:54
    Temat: Re: Bank Łojca Dyrektora :)
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > <z...@o...pl>

    > A szanowny kolega nie wiedział, że SKOKi jeżeli
    > chodzi o prowizje łoją aż miło?

    Szczerze mówiąc, WIEM że każdy SKOK to (pod względem standardu
    usług i funkcjonalności) to taki "zacofany bank" bez kanału www
    i bez bankomatu itp. z opłatami pośrednimi między zwykłym bankiem
    a providentem. W kwestii internetu i bankomatowości zrobiono duży+

    Ogólnie o SKOK Stefczyka mam dobrą opinię. Raz jeden jedyny w życiu
    dali mi duży kredyt na bandycki procent ALE DALI, gdy inne podmioty
    odmawiały a mnie sie spieszyło. Skorzystałem, spłaciłem, podziekowałem
    wkładu (zrefundowanego w promocji: autentycznie mi wypłacili 58zł
    w kasie gotówką) nie wycofałem bo mnie przekonano że może kiedyś
    członkostwo się przyda i załatwię formalności jeszcze 2h krócej.

    Liczyłem na to, że Łojciec Dyrektor aby zadbać o interes własny
    wynegocjował jakies porzadniejsze warunki dla swoich słuchaczy,

    widziałem bowiem baner grupy "RODZINA" i spodziewałem się
    że istnieje jakaś "oferta specjalna" z oczywiście darmowymi
    przelewami do radia z twarzą itp.

    spodziewałem sie że będzie to oferta w stylu "ma wpływać dochód
    i ma być ustawione zlecenie stałe dla radia Maryja i podpisany
    kwitek że należę do woyodrębnionej grupy klientów stefczyka"

    i że wtedy np. dostane konto gratis plus debetówkę gratis plus
    np. jedną wypłatę z ecardu gratis miesiecznie. Gdyby tak było

    może dałbym wtedy 0,01zł w poleceniu stałym dla Radia zTwarzą:P