  • Data: 2009-03-24 14:32:35
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości
    news:gqanr9

    > Było wiele kryzysów od powstania państwa.
    > Było wiele kryzysów w Polsce od 80 lat. Naucz się historii.

    Ja nie muszę, ale Ty faktycznie mógłybyś się chwilę zastanowić, zanim
    napiszesz coś równie śmiesznego.
    No chyba, że rozumujesz tak jak mój sąsiad "Jaki kryzys? Półki zawalone
    towarem i coraz taniej, Żyć nie umierać".

    > Wiemy, że bardzo prawdopodobne, że będzie gorszy. Wystarczy spojrzeć na
    > dług USA, które emituje światową walutę.

    No więc o tym bardziej zastanów się jakiej wiedzy wymagasz od przeciętnego
    człowieka.

    > Wielu z nich wiedziało,a le spekuluje się do ostatniej chwili.

    No i co z tego? Czy to jest dla nich jakiekolwiek usprawiedliwienie?

    > Np Peter Schiff ostrzega o kryzysie w nieruchomościach od 4 lat, ale
    > wszyscy się z niego śmiali.

    I czy to jest wina zwykłego, szarego człowieka, który chce mieć własne
    mieszkanie dla swojej rodziny?
    Z tego człowieka się śmiejesz?

    Emka