  • Data: 2009-03-24 22:11:27
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gqbkdm$bsp$1@news3.onet...

    > Tak, wiemy już, będziesz żerował na nieszczęściu innych.
    > Pamiętaj jednak, że ten się śmieje, kto się śmieje ostatni :)

    To też, ale przede wszystkim zamierzam wykorzystać przeceny i trochę
    odpocząć gdzieś pod palmami.

    > Jak się skończy. Na razie tego nie wiesz nawet Ty proroku.

    Jak się nie skończy, to tym lepiej. Naprawdę najbardziej mnie martwi, że to
    już miałoby być wszystko.

    > Dobrze się czujesz? Bo nadzieja na czyjeś samobójstwa (jeśli dobrze Cię
    > zrozumiałem) sugeruje problemy z psychiką i to dość zaawansowane.

    To nie nadzieja, ale przewidywanie naturalnej kolei rzeczy.

    > A teraz jest i chleb i pralki i nawet mieszkania i samochody, tylko nie ma
    > (albo nie będzie) KOMU i ZA CO kupować. Faktycznie śmieszne :> Aż trudno
    > uwierzyć, że jesteś z pokolenia PRL'u a sadzisz takie głupoty.

    Nie znam nikogo, kto nie ma pralki, mieszkania. Prawie wszyscy mają
    samochody. Niektórzy kilka. Jak ktoś nie ma za co kupować, to jest leń albo
    nieudacznik. Normalni, zarabiający pół średniej krajowej mają standard życia
    wyższy niż kiedyś.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/