  • Data: 2009-03-24 22:45:33
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo pisze:
    > Być może stracą pracę. Od tego się zacznie. W najlepszym przypadku w
    > zależności od wieku znajdą nową, gorzej płatną albo przejdą na pożal się
    > Boże wcześniejszą emeryturę. Zmuszeni zostaną do pozbycia się auta, bo
    > nie starczy im na ubezpieczenie. Będą mieszkać w trzy pokolenia w tym
    > rozwalającym się bloku z płyty.
    > Wystarczy? Czy może nadal uważasz, że nikomu ta stopa się nie obniży, bo
    > nie może być już gorzej niż teraz.

    Najwyżej obniży się (w najgorszym wypadku) TYMCZASOWO. Chyba nie
    sugerujesz, że nastąpi koniec świata i później już nic nie będzie ? Raz
    jest kryzys, raz jest euforia, normalna kolej rzeczy.

    > Ech, rozbrajają mnie takie porównania. I powiem szczerze, że nie mam
    > siły na polemikę z kimś, kto nie rozumie pewnych zależności. W zeszłym
    > roku męczyło mnie tłumaczenie ludziom, że NAPRAWDĘ kryzys na rynku
    > hipotecznym w USA ma przełożenie na sytuację w Polsce. Dziś już nie daję
    > rady. Może lada dzień, tydzień, miesiąc odczujesz to, o czym piszę, na
    > własnej skórze. Nie życzę Ci tego rzecz jasna, a wręcz przeciwnie.
    > Życzyłbym sobie, by nikt z nas tego nie odczuł.

    Bynajmniej nie sugeruję, że kryzys nas nie dotknie. Tym niemniej to jest
    taki kryzys na papierze (najpierw wyparowały z giełdy wirtualne
    pieniądze, teraz się drukuje kolejne wirtualne pieniądze) i nijak się go
    nie da porównać np. z wojną, gdzie były ogromne zniszczenia FIZYCZNE.
    Świat jakoś podniósł się po zniszczeniach wojennych, więc i taki kryzys
    przeżyjemy.

    --
    Mithos