    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank mówi doplac
    Date: Tue, 24 Mar 2009 23:11:59 +0000 (UTC)
    <gqabse$7ck$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gqadmt$f9r$1@news3.onet>
    <gqaep5$bp2$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gqaepb$ivj$1@news3.onet>
    <gqafkv$scp$1@atlantis.news.neostrada.pl> <zipytfq39o0p$.dlg@piki.fixed>
    <gqaie5$h1e$1@nemesis.news.neostrada.pl> <epi10u6goc3b$.dlg@piki.fixed>
    <gqaitf$hot$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gqaluf$asm$1@news3.onet>
    <gqb61m$r05$3@news3.onet> <s...@t...ceti.pl>
    <gqb7d4$vi1$1@news3.onet> <s...@t...ceti.pl>
    <gqbj42$78s$1@news3.onet> <s...@t...ceti.pl>
    <gqblpc$g0j$2@news3.onet> <s...@t...ceti.pl>
    <gqbnk9$deu$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <gqbp54$f7l$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 23:59:07 +0100, Jan Werbiński napisał(a):
    > Działka za 20 jest w mojej okolicy. Myślę, ze drogo.

    Wszystkie działki w okolicy Krakowa (no, do 30-40km) kosztują 20kpln, ale za
    ar :) Owszem, są tańsze - tylko się z reguły okazuje że nic na nich nie
    wolno zbudować, nie da się dociągnąć mediów i mają 2 hektary.
    A może sugerujesz przeprowadzkę pod granicę z Białorusią i codzienne
    dojeżdżanie 400km?

    > Potrafili zgromadzić lub pożyczyć 400 tys, to chyba łatwiej 100?

    Czyli przyznajesz, że muszą mieć kredyt. Niech będzie że tylko na 100tys.,
    choć minimalna realna cena to 2x więcej. I co to zmieni przy wypowiedzeniu
    umowy przez bank? 100tys. też nie wytrzepią z rękawa, zostaną pod gołym
    niebem i z długiem na co najmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych.

    > Dałeś się nabrać na to, że ziemia wszędzie jest taka droga?

    Nie, po prostu jak szukałem ziemi to w rozsądnej odległości. Co mi po tym,
    że 1000km ode mnie można kupić mieszkanie np. za 10tys. zł?

    > Banki nie podbijały cen, tylko dawały za dużo kredytów. Może miały w tym
    > cel?

    Cel banki zawsze mają jeden - nażreć się jak najwięcej.

    > Naiwny jesteś.

    Wiem - naiwny bo po prostu szlag mnie trafia gdy widzę coś niesprawiedliwego.
    Nie należę do osób twojego pokroju, które się cieszą widząc że ktoś ma
    problemy i liczą na to że też im coś z tego skapnie.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944