    From: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank mówi doplac
    Date: Wed, 25 Mar 2009 00:24:30 +0100
    <gqaejn$bh9$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gqaen8$iot$1@news3.onet>
    <gqafg8$s1q$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gqagl0$p75$1@news3.onet>
    <gqaie5$h1e$3@nemesis.news.neostrada.pl> <gqalrf$al9$1@news3.onet>
    <gqbncb$d3b$1@inews.gazeta.pl> <gqbops$org$1@news3.onet>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gqbops$org$1@news3.onet...
    > "Schliesky" <t...@m...pl> napisał w wiadomości

    > No dobra, ja nie wierzę, że koszt projektu przyłącza wod-kan wraz z
    > odbiorami to 5000 zł. Nie wierzę i już. Ale mówi mi to jeden projektant,
    > drugi, trzeci ... piętnasty ... czterdziesty. I co teraz? Mam se zrobić
    > sam ten projekt (nie mam uprawnień), mam czekać do święty Nigdy, mam żyć
    > bez wody w domu czy może jednak mam zapłacić, bo bez tego nikt mi wody do
    > domu nie dostarczy?
    > Analogicznie - co z tego, że ktoś kiedyś nie wierzył, że ceny mieszkań są
    > napompowane?

    Ostatnio czytałem na necie czyjś dość rozsądny pomysł na dojście do własnego
    lokum. Otóż za 10-20 tys ktoś sobie kupił działkę i postanowił się nie
    zadłużać, tylko postawić małe pomieszczenie, które później będzie częścią
    większego lub pomieszczeniem gospodarczym czy garażem.
    Nie pamiętam czy to miało być robione z suporeksu, czy kanadyjski, ale koszt
    budowli 25m2 zamykał się w okolicy 35-45 tysięcy. Było to wyposażone w mini
    łazienkę i mini kuchnię. Ciasno, ale tanio i WŁASNE. Tymczasem obok miał
    powstawać już prawdziwy, duży dom.
    Jak widać za cenę małego samochodu można się wybudować bez nadmiernego
    zadłużania się. Żyjąc skromnie, ale rozsądnie.
    Zaraz ktoś wyskoczy, że ma dzieci itp i nie może mieszkać w mniejszym niż
    150 m2. ;-)

    > Jaka konkretnie bańka pękła w tych wszystkich zakładach, z których masowo
    > zwalniają ludzi już od kilku tygodni?

    Kredytowa? Linie kredytowe wyschły, bo banki nie udzielają kredytów. Myślę,
    że kwestia paru miesięcy i to minie.

    > Nie zapominaj, że one same to szaleństwo rozkręciły. To nie klient był
    > wariatem w tej całej farsie.
    > On był jedynie ofiarą.

    I takie ofiary należy pożerać, żeby się więcej nie rozmnażały!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/