    From: Catbert <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank naliczył kupę kasy za prowadzenie rachunku.
    Date: Mon, 07 Aug 2006 22:51:31 +0200

    quwert napisał(a):

    > Tak sobie liczę 700/(4*12) = (+-) 15 PLN / miesiac
    > strasznie drogo wyglada mi to na pekao sa
    > jakies drozsze konto, plus albo VIP.

    Prawdopodobnie włączyli karne oprocentpwanie, gdy stan konta obniżył się
    poniżej zera.

    Kiedyś banki zawierały sobie klauzulę zamknięcia konta, gdy przez pół
    roku nie było operacji poza dopisaniem odsetek.

    Zwyczaj dopisywania odsetek przy małej ilości środków zanika, podobnie
    jak kupiecka rzetelność, króra nakazywałaby konto zamknąć i powiadomić
    pacjenta o tym fakcie.

    Zmiana tabeli opłat do konta, które pewnie było darmowe i naliczanie
    kwoty, tak by jej egzekwowanie miało sens - cóż - jakie czasy, takie
    obyczaje.

    Pzdr: Witek