    From: "diego" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank naliczył kupę kasy za prowadzenie rachunku.
    Date: 8 Aug 2006 09:38:17 +0200

    > Kurde.. tego nie wiem ... tak też może być. Ale wydaje mi się, że w wypadku,
    > kiedy rachunek zaczyna być 'zadłużony' - bank powinien poinformować o tym
    > fakcie. Tak jak pisałem, nie było tam uruchomionego 'debetu'... Więc wydaje mi
    > się, że taka informacja powinna być normalną procedurą... Tu natomiast sprawa
    > wyszła całkiem przypadkiem ... i okazało się, że od 4 lat konto jest
    > sukcesywnie zadłużane zarówno przez koszta bieżace jak i odsetki od nich...
    >
    > --

    PKO BP też mi zafundował prowadzenie nieużywanego konta ...
    Bank w żadne sposób nie informuje o tym że na rachunku niema środków i cały
    czas nalicza opłaty za prowadzenie rachunku
    ... mimo iż nie wysyła już wyciągów stanu konta co miesiąc ...
    Ja się zoriętowałem po 3 miesiącach i kosztowało mnie to 12 zyli za nic ..

    to nie jest żadna pomyłka ... bank poprostu przestaje wysyłąć stan konta które
    jest zadłużone ...

    tłumaczenie banku puźniej było takie że nie miał podstaw do likwidacji rachunku

    niewiem czy jest jakaś rada na takie postępowanie banków poprostu trzeba się
    pilnować i pamiętać i likwidowaniu rachunków

    pozdrawiam