  • Data: 2008-09-10 10:36:48
    Temat: Re: Bank nie wykonał umowy - co robić?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf"
    > Sadze, ze gdy transakcje pozatwierdzali wszyscy bankowi "swieci" w
    > miedzyczasie bank zmienil kurs i okazalo sie, ze nie sa juz w stanie
    > zatwierdzic transaklcji, bo system narzuca inny kurs.

    też mi się tak zdaje, bo przecież przewalutowanie to żadna umowa
    jeno zwykła transakcja. W Fortisie lub Nordei mogę ją wykonac
    przez internet sam, nie chodząc do banku.

    W innych bankach które znam w momencie jak klient podaje
    nr rachunków i kwotę PLN, pani mówi, że system wyliczył
    jakąś kwotę X USD i jak jest OK klika Enter i po robocie.
    Klient wychodząc z banku wie, że ma USD na koncie.
    Ale jak kursy zmieniają się w ciągu dnia to pracownik banku
    powinien o tym wiedzieć i brać odpowiedzialność za to co podpisuje

    Co do arbitra bankowego to szkoda musi być poniżej 8tys a nie wartość
    całej transakcji
    *** blad ***