  • Data: 2008-09-10 18:11:13
    Temat: Re: Bank nie wykonał umowy - co robić?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:

    > Raczej cos innego uzgodniono
    >
    > "Z osobą która reprezentuje bank (panią pracownik banku) uzgodniliśmy
    > wszystkie
    > dane numeryczne tzn.:
    > 1) kwotę złotówek (kilkadziesiąt tysięcy)
    > 2) po jakim kursie zostaną zakupione dolary i ile ich będzie oraz
    > 3) podane były numery moich 2 kont bankowych (złotówkowe i dolarowe)
    > między
    > którymi miał być ten przelew."
    >
    > Sadze, ze gdy transakcje pozatwierdzali wszyscy bankowi "swieci" w
    > miedzyczasie bank zmienil kurs i okazalo sie, ze nie sa juz w stanie
> [...]

    Ale w umowie klient podpisał odwrotną operację
    Cyt:
    "To znaczy bank stwierdził, że według banku umowa zawiera błędy i nie
    wykonał
    opisanej tu transakcji. (jest napisane &#8222;bank sprzedaje PLN&#8221;
    , a w dalej &#8222;bank
    kupuje USD&#8221;). Według mnie nie jest to błąd ponieważ wszystko jest
    zgodne z
    dyspozycją właściciela pieniędzy na kontach które zostały wskazane."

    Czyli: "Bank kupuje USD" - więc klient sprzedaje USD.

    I dlatego bank odmówił realizacji, bo klient nie posiadał wymaganej
    kwoty USD.

    I nie ma tu znaczenia, co zostało uzgodnione "ustnie". Ważne to, co na
    piśmie.

    --
    Pete