eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank odpowiada za sprawdzenie zgodności nr konta i danych właścicielaRe: Bank odpowiada za sprawdzenie zgodności nr konta i danych właściciela
  • Data: 2008-12-21 14:16:21
    Temat: Re: Bank odpowiada za sprawdzenie zgodności nr konta i danych właściciela
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21 Dec 2008 11:48:59 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):
    > Zauważ, że wyrok dotyczy sprawy z 2006 roku (tak można wnioskować
    > z treści artykułu [1]). Widać wtedy nie było takich procedur
    > a i roboty było dużo więcej, bo wszyscy wtedy zmieniali numery
    > rachunków na nowe. Podejrzewam, że procedury powstały właśnie
    > po takich fałszerstwach.

    Raczej sprzed 2006 - gdy w czerwcu 2006 zakładałem firmę, to US żądał
    przedtstawienia umowy o założenie rachunku albo zaświadczenia z banku.
    Afera owszem była - zdaje się że rok albo dwa lata wcześniej, i od tego
    czasu USy są zdecydowanie ostrożniejsze w tych kwestiach.

    A generalnie to sędzia który wydał taki wyrok jest po prostu idiotą.
    Jedyny efekt takiej kretyńskiej regulacji to przelewy kosztujące 5zł
    i idące dwa dni robocze z konta na konto - ewentualnie odrzucane
    z definicji przy najmniejszej literówce albo przeoczeniu drugiego imienia
    beneficjenta / fragmentu nazwy firmy.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944