  • Data: 2023-10-05 21:22:48
    Temat: Re: Banki jednak myślą ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.10.2023 o 09:33, _Master_ pisze:
    > "Na potrzeby przygotowania powyższej propozycji i obliczenia kwoty do
    > spłaty wskazanej w punkcie 2 powyżej, dokonaliśmy hipotetycznego
    > przeliczenia kredytu CHF, bazując na koncepcji Przewodniczącego
    > Komisji Nadzoru Finansowego: ? tak jakby Państwa kredyt od początku
    > był kredytem w złotych polskich (PLN) z oprocentowaniem opartym na
    > historycznych wartościach stawek referencyjnych WIBOR 3M
    > powiększonych o średnią rynkową marżę kredytów w złotych polskich
    > udzielonych w tym samym okresie co kredyt CHF1, ? Państwa
    > dotychczasowe wpłaty zaliczyliśmy tak, jakby od początku kredyt był
> [...]

    Czyli ja to tak zinterpretuję. Chcieli Cie okraść. Zostali złapani. To
    łaskawie proponują, żeby to rozliczyć tak, jakby nie chcieli Cię okraść.
    Zauważ, że obecnie linia orzecznictwa jest taka, ze ponieważ oszukiwali,
    to przysługuje im tylko zwrot pożyczonej Ci kasy. Mają z oszustwa nie
    czerpać żadnego zysku. Nie tylko prowizji (jak wzmiankuje J.F.) ale też
    jakichkolwiek odsetek.

    --
    (~) Robert Tomasik