  • Data: 2023-10-07 02:15:14
    Temat: Re: Banki jednak myślą ;-)
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 5 paź 2023 o 17:39, _Master_ pisze:

    > w 2008 r. aż  zajrzałem w papiery

    15 lat, wysokie zarobki i żona...

    > Zwracam honor

    [oby nie na mnie... przed laty góral w sanatorium
    zwrócił swe jedzenie wprost na moje łóżko...]

    > 67 000 zł = 29 874 franki  czyli po kursie 2,24

    67/(12*15*2)=0,186111111111111

    Niespełna 2 setki pln miesięcznie na osobę? -- co najmniej jedna
    z tych osób (Ty) bardzo dobrze zarabia... Druga zapewne jeszcze
    więcej, skoro najwyraźniej (co wynika z Twych wypowiedzi) jest
    mądrzejsza od Ciebie...

    186.11/30.5=6,10196721311475

    Litr piwa bądź oleju napędowego, kilka papierosów?...

    - naraz zwykle nie kupuję więcej niż 2kg, więc często kupuję;
    - nie mam nadmiaru szmalu, więc kupuję w: Lidlu, Carrefourze czy
    Biedronce;
    - moja droga do Biedronki przebiega obok zaplecznych ;) drzwi
    Biedronkowych...

    Pracowniczki i pracownicy Biedronki palą sporo papierosów...
    (tuż przy tych drzwi)

    Różni znajomi też sporo palą -- i często piją piwo...

    Jestem degeneratem -- ani akcyzą alkoholową, ani tytoniową nie
    wspieram RP, ale (jak słusznie zauważyłeś) nie liczę się...
    Koszty tych... Zbytków?... Są niepomiernie wyższe od ww. obciążeń...
    Niejedna osoba stąd wyciąga w wisienkach i orzeszkach nie mniej niż
    wynoszą ww. obciążenia -- jednak z nas wyśmiewałeś się...

    Na dodatek nie chcesz unieważnienia umowy (wg Ciebie bezprawnie zawartej
    i łatwej do unieważnienia) lecz godzisz się na propozycję banku...
    (czyli jesteś nieustępliwy i pracowity! -- inaczej...)

    Zarzucasz mi życie Twym kosztem z uwagi na rzekome pobieranie
    renty, której nie pobieram i która nie została mi przyznana...
    (rzecz jasna jakichkolwiek dowodów czy choćby śladów poszlak
    nie zamieszczasz)

    Bank płacąc takim jak Ty -- zabiera takim jak ja...

    Występujesz w dwóch osobach (_Master_ i z) a zarzucasz mi używanie dwóch
    m@ilowych @dresów, choć od kilkunastu lat używam tylko jednego nie tylko
    do dyskusyjnych grup, ale w ogóle do wszystkiego poza testami... (moja
    matka ma co najmniej 4, mój ojciec ma co najmniej 2, siostra 1, ale ja
    zadowalam się od dawna jednym m@ilowym @dresem do wszystkiego...)

    Zajmujesz się poligrafią (tak piszesz) o której wiesz niewiele...
    Wybierasz kontrahentów nogami a zarabiasz krocie...
    Uprawiasz ziemniaki -- choć o rolnictwie wiesz niewiele...
    Znasz się doskonale_inaczej na łączeniu kapitału i niespłaconych rat...
    Chyba nawet nie wiesz, czym jest czynsz...
    Pochwaliłeś się nieumiejętnością użytecznego sklonowania partycji
    z WXP... [jakby sznurować buty -- lecz nie osobno a sznurówkę
    lewego buta związać ze sznurówką prawego... po czym wywrócić się...]
    Od lat piszesz o banksterach i wyśmiewasz nasze ciułactwo...
    (choć niektórzy utrzymują, iż z Syneckiem tapetowali ściany...)

    .
    .

    Jesteś tu traktowany z honorami -- to chyba najmilsza (z nadal
    aktywnych) dyskusyjna grupa w Polsce! Najmniej agresywna,
    najbardziej tolerancyjna, najbardziej wyrozumiała... Nie liczę
    się -- ale uważam, że powinieneś podziękować innym (także
    Dawidowi -- może nawet zwłaszcza takim jak on) za ich
    życzliwość okazywaną tu Tobie...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s