eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenadaRe: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
  • Data: 2007-04-23 14:31:31
    Temat: Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jan Werbinski napisał(a):

    > Dziś zadzwonił pan, który podszywał się pod pracownika Inteligo.

    Oczywiście wykluczyć tego nie można, ale nie masz żadnej pewności, że
    się podszywał. Inteligo przy połączeniach wychodzących do klientów
    faktycznie może przełączyć klienta do IVRa. Stosują to, gdy np. wyślesz
    jakąś prośbę via poczta wewnętrzna i poprosisz o rozmowę zwrotną. Jeżeli
    wymaga to zautoryzowania klienta, przełączają do IVRa, proszą o
    zautoryzowanie się i wybranie "0" celem połączenia z konsultantem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1