  • Data: 2009-04-14 22:45:40
    Temat: Re: Bezpieczeństwo kart kredytowych
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehe... a nie boisz sie, ze takie same dane ma pracownik sprzedajacy
    > kablowke, telefonie, pracownik elektrowni, gazowni, a jeszcze wiecej ten
    > od ubezpieczen ;).

    Te same? I ty uwazasz sieboie za guru od bankowosci bo wdrazasz restowy
    program i nie potrafisz tego rozroznic?:))) Ciii, nic nie slyszalem.

    > Bylem dzis, jutro bede sie przygladal testom takiego programu do wyplat...
    > wymaga on autoryzacji transakcji przez klienta PINem albo innego
    > pracownika... Hm... a moze ja wystepuje w amerykanskiej hidden camera? a
    > moze to matrix ;).

    Ojej, ojej, bo siem rozplaczem.
    O wielki guru od banku i testowania oprogramowania.
    W UK potwierdzenie pinem wyplat istnieje chyba od dwuch lat. A mimo to, (jak
    poczytasz nizej to znajdzesz) nie przeszkodzilo to pracownikombanku
    wyprowadze z konta kolegi 16000 futnow.
    A przy okazji zapytam, co w sytuacji ajk przyjdzie osoba ktora zpomni pinu?
    Powiesz jej won czy zloz podanie o nowy pin za 10zl"))) co w sytuacji kiedy
    po pieniadze przyjdzie staruszka, z ulotna juz pamiecia. Co bedzie musiala
    bidna czekac pare dni na pin a do tego czassu zrec tynki, czy moze system
    ten p[rzewiduje jednak "ominiecie" pinu?

    > Jak rozumiem te przemyslenia masz na bazie wlasnych doswiadczen... Jak
    > widac system rekrutacyjny w bankach wystarczajaco dobrze dziala i nie
    > trafiaja do nich ludzie z tak zwichrowanymi pogladami :).

    Zwichrowanymi? Uwazasz, ze ktos, kto stapa po ziemi jest zwichrowany? Co
    zwami!? Az tak bardzo wam propaganda napaskudzila w glowach?
    Zreszta, snij dalej - tak, tak, zlodziejstwo to skanery w bankomatach to
    najwieksza plaga plus kelner z lewym czytnikiem... bank jest czysty, w banku
    operacja wymaga kilkusopniowego potwierdzeia, jest monitorowana, alerty
    wyskakuja na komputerach... snij dlaej....
    A kiedy sie obudzisz, konto bedzie puste, oczywiscie winne beda skanery w
    bankomatach i zlodzieje w Bulgari:)
    Powodzenia zycze.
    ps. w porownaniu z toba ja "przemyslen" nie mam a jedynie opieram sie o
    audyty. Zreszta co ci bede mowic, tu jutro (czy dzis) testujesz nowy
    program:)) lekarstwo na wszelkie zlo.