eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczenstwo karty ze scalakiemRe: Bezpieczenstwo karty ze scalakiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "kashmiri" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczenstwo karty ze scalakiem
    Date: Sun, 16 Mar 2008 14:01:04 -0000
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <frj94d$bnp$1@news.interia.pl>
    References: <1...@h...unknown> <friviu$td9$1@news.interia.pl>
    <frj3d0$mv$1@flis.man.torun.pl> <frj54v$5rl$1@news.interia.pl>
    <frj6u3$h2q$1@flis.man.torun.pl>
    <sn9Dj.11372$%N1.2190@newsfe3-gui.ntli.net>
    NNTP-Posting-Host: cpc2-barn9-0-0-cust730.brnt.cable.ntl.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1205675981 12025 82.28.66.219 (16 Mar 2008 13:59:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Mar 2008 13:59:41 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V12.0.1606
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 12.0.1606
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: kaacper % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:441192
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:sn9Dj.11372$%N1.2190@newsfe3-gui.ntli.net...
    >
    >> Sprzedawca przeprasza Cię za niesprawność czytnika (lub nawet oburza
    >> się -- jak można niesprawną kartą próbować płacenia?! co za swołocz
    >> przychodzi teraz do mojego sklepu?!??!) i prosi o gotówkę czy inną
    >
    > Jeszcze nigdy nie zdarzylo mi sie, by sprzedawca/kasier gdziekolwiek nawet
    > nie zrobil niecikawej miny jak odmowilo mi wspolpracy z karta:))
    > oczywiscie mam na mysli UK.
    [ciach]
    > Nikt mnie nie nazwla naciagaczem, oszustem, zlodziejem na stacji. Po 4
    > krotnym sprawdzeniu karta odmawiala, wiec sprzedawca zaproponowal spisanie
    > protokolu:)
    [ciach]

    Kolega Eneuel pisał chyba o fikcyjnym sklepie, bo nie wydaje mi się, żeby
    gdziekolwiek w PL jeszcze tak traktowali klienta. No chyba że za mało Polski
    widziałem...
    Do tego kolega Eneuel chyba nie zauważył, że chodzi o wkładanie do czytnika
    kart z chipem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1