  • Data: 2014-01-18 08:57:19
    Temat: Re: Bezplatne uslugi bankowe.
    Od: "Hades" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "z" W pewnym bowiem

    > To ładnie. Przymierzałem się do przejścia na takie konto z normalnego (7 zł)
    > ale widzę że nie ma sensu.
    > Oczywiście nadal bawi mnie niemożność zmiany rodzaju konta bez zmiany jego
    > numeru. Znaczy równie dobrze można zmienić bank bo formalności takie same. Ech
    > ci bankowcy od siedmiu boleści :-)

    No moze nie do konca bez sensu bo jednak internetowe jest faktycznie
    bezlatne (prowadzenie, przelewy), ale ma 1 minus ze nie da sie go jak
    widac "bezplatnie" zasilic. Oczywiscie jesli ktos ma jakis staly dochod
    to moze go kierowac na konto internetowe i z niego realizowac przelewy
    i nadal bedzie bezplatnie. Jesli jednak takich takich wplat nie ma to mozna
    juz odzalowac te 5 zl (na szczescie prowizja od wplaty jest stala a nie
    zalezna od wysokosci wplaty) i zasilic konto, ale warto by wtedy wplacic
    jednorazowo jakies kilkaset zlotych a to nie zawsze jest mozliwe.
    AM