  • 1. Data: 2007-09-26 08:59:38
    Temat: Re: Bezpłatne wypłaty za granicą w mBanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Wrz, 00:33, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > Mając w pamięci niecne praktyki Fortisa (bankomaty za darmo po zbójeckim
    > kursie) jestem sceptyczny. Jeśli jednak mBank w dalszym ciągu będzie
    > oferował uczciwe kursy, pozostanie tylko przyklasnąć.

    Chca sie zadowolic tym? Czy dotyczy to wylacznie walut innych niz
    euro?

    "**W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonanych
    za granicą w walucie innej niż waluta rozliczeniowa, mBank pobiera
    dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości do 2%
    wartości transakcji"

    "Transakcje zagraniczne dokonane kartami debetowymi mBanku wydanymi po
    01.10.2003 (z wyłączeniem kart wirtualnych i debetowych kart Visa
    Gold) oraz kartami kredytowymi rozliczane są w EUR. "

  • 2. Data: 2007-09-26 19:37:22
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Chca sie zadowolic tym? Czy dotyczy to wylacznie walut innych niz
    > euro?

    Wyłącznie walut innych niż euro.

    --
    Roman Sąsiada