eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news
    .tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krab" <k...@p...of.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
    Date: Thu, 23 Oct 2003 21:53:14 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <bnafl9$fk7$2@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <bn9620$vjo$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <9...@b...the.shadows>
    <bn97uh$cd$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: host164-178.crowley.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1066975721 16007 62.181.178.164 (24 Oct 2003 06:08:41
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Oct 2003 06:08:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:265299
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Strange" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bn97uh$cd$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > OK, nie mam żalu do kasjerki (chociaż jej przełożona mogła pozwolić mi
    > sprawdzić sytuację).Natomiast głównym winowajcą jest jak sądzę centrum
    > autoryzacji, które naraziło mnie na stres, koszty i inne nieprzyjemności.

    byl niedawno watek- ze im płaca za to, ze zatrzymaja taka karte (mam jednak
    nadzieje, ze tylko gdy maja racje)
    wyrazlem wowczas swoja opinie, ze jestem przekonany, ze kilku bandytow
    zatrudnionych w sklepach bedzie chcialo sobie dorobic do pensji maly
    dodatek - postepujaca wlasnie tak jak to opisales
    Masz dokument o zatrzymaniu - czeka cie wiec decyzja darowac czy nie
    Jesli nie to zbierz wszystkie dokumenty (lacznie z opinia banku o
    celowosci - bezcelowosci ich reakcji (opinia zapewne platna) i nakoniec
    wystaw rachunek z zadaniem zaplaty przez sklep - bez zadnych paragrafow, ale
    z zastrzezeniem, ze brak zaplaty oznaczac bedzie domaganie sie rowniez
    zwrotu kosztow sadowych i zastepstawa sadowego
    daj im 30 dniowy termin na wyplate tej kwoty i wal ich, uwazam, ze jesli z
    banku otrzymasz pismo o bezcelowosci zatrzymania poprzedniej karty - to bez
    problemu osiagniesz sadowa satysfakcje, choc nastapi ona dopiero za jakies 2
    lata :-((((
    koszty za telefon tez mozna do rachunku doliczyc, facet chyba we wroclawiu -
    wygral sprawe w sadzie o 1,20 zł tytułem zwrotu za znaczek pocztowy (nie
    musze dodawac, ze satysfakcja polegala na tym, ze dodatkowo wygral zwrot
    kosztow procesowych)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1