  • Data: 2009-11-02 22:06:13
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pmlb" news:lxIHm.25390$ep1.11125@newsfe30.ams2

    > W UK nie,m w Polsce z tego co wiem to nie ma mozliwosci by za rachunki nie
    > placic prowizji... (swoja droga to tez niezle zlodziejstwo...)

    Bez obrazy, ale ja chyba w innym UK siedziałem niż TY :)

    > Ale nie mozesz skorzystac z obcego bankomatu bo cie skroi prowizja. Ja bym
    > to nazwla, ze to poldarmowe, niby darmowe ale jednak kosztuja. Bo
    > skorzystasz z obcego bankomatu lub z innej operacji ktora bedzie kosztowac
    > prowizje.

    Napisz nam jeszcze, że wszystkie banki w UK mają w swojej ofercie darmowe
    wypłaty ze wszystkich bankomatów na Wyspach ;)

    > Ja wychodze z zalozenia takiego, ze zaden bank nie podaruje ci grosza,
    > dlaczego wiec ja mam bankowi dawc zlotowki za nic? Ja nie jestem taki
    bogaty
    > jak bank i mnie na to nie stac by miec w Poslce konto.

    Siedzisz w UK i nie stać cię na posiadanie konta w Polsce? LOL :D

    > Zawsze mnie to zastanawia dlaczego w UK moze byc bankowosc za darmo
    > (doslownie w 100% jest za darmo) wa w polsce na kazde teksty typu dlaczego
    > kroja odpowiedz jest w 90% "a co? chcialbys za darmo?"

    W 100% jest za darmo, powiadasz. To jak mi wyjaśnisz, że ulster bank
    skasował mnie za wypłatę z bankomatu AIB Bank oraz Barclays Bank, a przelew
    funtów dla rodziny w Polsce kosztował ileś tam pieniędzy? ;)

    > Z tego co widze nie ma takiego banku w Polsce ktory by oferowal bankowosc
    > dla lyudzi w 100% darmowa.

    W UK też nie ma - trzeba otworzyć swoje oczęta :)

    > Albo malo bnkomatow, albo inne oplaty ukryte jak kilka watkow nizej
    > sprawdzenie obowiazkowo salda za 50gr. albo jeszcze inne warunki.

    LOL2 - kto ci każe obowiązkowo sprawdzać saldo?
    Domyślam się, że chodzi o sprawdzanie salda np. w sławnych bankomatach
    Cash4You. No jeżeli tak to powiem tyle - na przyszłość kiedy będziesz
    siedział na bezcłówce w oczekiwaniu na otwarcie bram do samolotu nie chlej
    tyle piwska z "Marianami" - dzięki temu po wylądowaniu w Polsce, w momencie
    wypłacania kasy z bankomatu na taryfę itp. będziesz uważniej czytał jakie
    masz opcje wyboru w bankomacie, z którego korzystasz ;)